5 הכללים להצלחה במכירות!


5 הכללים להצלחה במכירות!

לא אחת אני נתקל באנשי מכירות אשר אומרים ״מכירות זה לא בשבילי״, כאשר אני יורד לשורש הבעיה ומנסה להבין מדוע הם החליטו שמכירות זה לא בשבילם אני בדרך כלל מגלה שזה בגלל ניסיון עבר כושל במכירות. יתכן שנכשלת בעבר במכירות אך זה מהסיבה הפשוטה שלא ידעת איך למכור. כל אחד יכול למכור אם רק יעצור רגע וילמד קודם את טכניקת המכירות.  על מנת למכור יש להיצמד לחמשת הכללים להצלחה במכירות, אלו הם כללים חשובים למכירות אך זוהי לא תכנית פעולה. תכנית פעולה מסודרת תוכלו למצואבמחברת ״למכור!״.

כלל ראשון – גם אני יכול

הדבר הראשון שעלייך לעשות הוא להשתחרר ממחשבות מגבילות שאינך מתאים למכירות. אם תנסה למכור כאשר מנגינה זו מתנגנת לך בראש, סביר להניח שרק תמצא את הדרך הקצרה ״להוכיח״ לעצמך שמכירות זה לא בשבילך. כל אחד יכול למכור , גם אתה!

כלל שני – דיאלוג המכירה

עלייך להבין שמכירה היא סוג של דיאלוג בעל מספר שלבים. עלייך להכיר היטב את השלבים של דיאלוג המכירה על מנת לנצח על כל התהליך. בשביל זה צריך להיות מודע לכל השלבים ולהתכונן מראש. אחד הדברים שצריך לעשות במהלך דיאלוג המכירה הוא לדעת מתי ואיך להתקדם בשלבי הדיאלוג.

כלל שלישי – תרגול, תרגול ושוב תרגול

באנגלית אומרים Practice makes perfect, כלומר ככל שתתאמנו יותר כך תשיגו תוצאות טובות יותר. זה נכון לגבי מכירות כפי שזה נכון גם לגבי תחומים אחרים. המחברת ״למכור!״ מציעה לך תרגול של מודלים על מנת לשפר את כישורי המכירה שלך. חשוב מאוד לתרגל ובהחלט מקובל בקרב אנשי מכירות לבצע תרגול מכירות על יבש.

כלל רביעי – האם אני (איש המכירות) הייתי משתמש במוצר?

גם איש המכירות המנוסה ביותר אינו לוקח מוצר שאינו מכיר ומנסה למכור אותו. קודם כל יש להכיר את המוצר ואת תועלותיו עבור הלקוח. לכל מוצר יש מאפיינים אחרים אותם יש להבין, מן הסתם תרצה להבליט את יתרונותיו עבור הלקוח.

כלל חמישי – שלב ההכנה המקודמת

כל איש או אשת מכירות צריכים לעשות הכנה מוקדמת לתהליך המכירה. הכרת המוצר ותועלותיו הוא היבט אחד של ההכנה המוקדמת אך ישנם דברים נוספים כמו למשל הגדרת יעדי המכירות האישיים. זהו תהליך שאינו נגמר, יש לחזור עליו שוב ושוב. זוהי הסיבה מדוע תמצאו מנהלים מתדרכים שוב ושוב את העובדים מידי יום.

אלו הם רק כללי מסגרת הכרחיים בשביל הצלחה במכירות אך הם עדיין לא מלמדים אותך איך למכור. אם גם אתה רוצה להצליח במכירות תוכל למצוא שימוש רב למחברת ״למכור!״. המחברת נועדה להיות כלי שטח המסייע לכל אחד להתכונן למכירה ולהוציא אותה אל הפועל תוך כדי שימוש בתכנית פעולה בת 6 שלבים. אם תעבוד לפי המחברת תוכל גם אתה להיות תותח  במכירות הסוגר עסקאות אחת אחרי השנייה.


סדנאות ILEAD להדרכת אנשי מכירות:

חברת iLEAD  להדרכת אנשי מכירות מובילה בהדרכת מכירות, קורס מכירות, סדנת מכירות, אימון מכירות, והדרכת שימור לקוחות או קורס שירות. בנוסף, בiLEAD  אנו מציעים חנות מקוונת לאנשי מכירות עם סל כלים ומוצרים ללימוד ולהצלחה במכירות, ביניהם ספרי הדרכת מכירות, ערכות הדרכת מכירות ורעיונות ללימוד ותרגול עצמי.  

ליצירת קשר עם חברת iLEAD להדרכת מכירות אנא לחץ/י כאן, או צלצל/י עכשיו: 072-2500344


קרא/י במאמרים בנושא קורס מכירות או קורס מכירות באימון אישי: