קורס ניהול זמן לעובדים, למנהלים או למנהלים בכירים באימון אישי הינו קורס יישומי בניהול הזמן והמשימה וממוקד לצרכים האישיים של המשתתף בתהליך, למצבו המקצועי, הניהולי והאישי ויאפשר לימוד ותרגול מואץ בעבודה אישית, משך הקורס הוא 6 שעות עגולות במהלכן נעבוד על ניהול זמן, מיומנויות ניהול המשימה ו-5 הממדים לניהול מקצועי. קורס ניהול זמן באימון אישי נפרש על פני שני מפגשים בני שלוש שעות או שלושה מפגשים בני שעתיים עם מאמן אישי מוסמך ומומחה לתחום ניהול זמן. המחיר לא כולל מע"מ ויש להוסיפו למחיר הסופי.


  • קטגוריה: קורסים ואימון אישי למנהלים ועובדים

מחיר:5000


קנה עכשיו!

תיאור

עובדים, מנהלים או מנהלים בכירים נדרשים למיומנויות ניהול זמן וניהול המשימה, התנהלות אפקטיבית וניהול עצמי יעיל במרחב הזמן. על אלו לקחת בחשבון את האלמנטים השונים של הזמן ומגבלותיו: הזמינות, ההזדמנות והמזדמן ולמנף אפשרויות אחרות אשר יכולות לסייע בניהול – האצלת סמכויות, עבודת צוות וחלוקת משימות. בנוסף, על המנהל להיות למצוא את האיזון בין תפקידו הניהולי, לבין שאר מעגלי החיים ולנסות וליצור את האיזון שבין המסירות לעבודה ולתפקיד הניהול לחיים האישיים והמשפחה.

קורס ניהול זמן באימון אישי 1/1" נעסוק בהיבטים שונים של ניהול הזמן והמשימה ובהיבטים יישומיים של ניהול אפקטיבי וביניהם: ניהול מתוך חזון ותכנית עבודה בהירה, ניהול והתנהגות אסרטיבית, פעילות וניהול מתוך חשוב ולא דחוף, האצלת סמכויות, עבודת צוות, שיטות הגדרת תפקיד מקצועית ועוד.

קורס ניהול זמן באימון אישי הינו קורס יישומי וממוקד לצרכים האישיים של המשתתף בתהליך, למצבו המקצועי, הניהולי והאישי ויאפשר לימוד ותרגול מואץ בעבודה אישית, משך הקורס הוא 6 שעות עגולות והוא נפרש על פני שני מפגשים בני שלוש שעות או שלושה מפגשים בני שעתיים.

בין הנושאים בקורס ניהול זמן - באימון אישי 1/1:

  • מהו ניהול עצמי במרחב הזמן ומדוע זהו כלי מרכזי וחשוב להצלחתך בתפקיד ניהולי?
  • נלמד ונתרגל את מודל 5 הממדים לניהול הזמן והמשימה למנהלים ונחברו לעולם המקצועי והניהולי של המנהל בתהליך אימון מנהלים.
  • נבדוק איך מנהלים יכולים לתעדף משימות  בניהול הזמן המקצועי והניהולי ונחבר את התובנות ללוח הזמנים האישי של המנהל.
  • זיהוי "גזלני זמן" שכיחים בניהול הזמן ומתן כלים לבידודם.
  • נבחן את סביבת העבודה המקצועית והניהולית שלך ונבדוק אפשרויות להאצלת סמכויות, לעבודת צוות, להגדרה מחודשת של תפקידים ותחומי אחריות ובהגדרת קריטריונים להצלחה.
  • בקורס ניהול זמן למנהלים - באימון אישי 1/1  אנו עושים שימוש גם במחברת העבודה "לעשות!" אשר אנו מעניקים במתנה למנהלים בתהליך.

היבטים לוגיסטיים – קורס ניהול זמן באימון אישי 1/1

  • משך המפגשים בקורס ניהול זמן : קורס ניהול זמן באימון אישי נמשך 6 שעות בסה"כ והוא נפרש על פני שני מפגשים בני שלוש שעות או שלושה מפגשים בני שעתיים.
  • מיקום הדרכת קורס ניהול זמן באימון אישי: אנו מגיעים אליך ומעדיפים לבצע את האימון בסביבת העבודה הטבעית והרגילה שלך! לכן, המפגשים ייערכו במשרד החברה שלך או בכל מקום אחר אשר נח לך ללמוד, לתרגל וליישם מיומנויות בניהול זמן וניהול המשימה.  אם אימון המנהלים ייערך בטווח נסיעה מחוץ ל"גדרה-חדרה" יש לקחת בחשבון תשלום נוסף.
  • ביטול הרשמה: הדרכת באימון אישי בהנחייתנו מוצע בעלות מוזלת לרוכשים דרך האתר. משתתפים יוכלו לבטל את הזמנתם בטווח של 48 שעות לפחות לפני מועד המפגש שנקבע ולקבל זיכוי מלא עבור התשלום שביצעו. אם כבר התקיימו מפגשי אימון אישי בקורס ניהול זמן, תחויבו רק על החלק היחסי ובהתאם לחבילת השעות המוצעת באתר.
  • ביטול או שינוי מפגש קורס ניהול זמן באימון אישי 1/1: אנו נערכים מראש למפגשים האישיים ודואגים לשמור על זמן פנוי להכנה והדרכה של אימון  מקצועי ומסור. לפיכך, ביטול או שינוי מפגשים שנקבעו מראש דורשים הודעה של 48 שעות לפחות וללא עלות. ביטול או שינוי מפגש אימון בטווח שבין 24-48 שעות לפני המועד שנקבע יגרור דמי ביטול בסך 10% מגובה העלות הכוללת של אותו המפגש וביטול או שינוי של מפגש אימון  בטווח של פחות מ-24 שעות יחויב בתשלום מלא.
  • הספר "לעשות!" ללימוד ותרגול מיומנויות בניהול הזמן והמשימה: הספר "לעשות!" לניהול הזמן והמשימה יימסר למשתתפים בתהליך במתנה! לאורך ההדרכה באימון אישי ובקורס ניהול זמן נעשה שימוש בספר וניעזר בו לתרגול ויישום המיומנויות הנלמדות.
  • ט.ל.ח
  • עם ביצוע ההזמנה באתר תקבל מסמך אישור רישום והפניה לשאלון הכנה לקראת אימון המנהלים בהנחייתנו.
  • המחיר לא כולל מע"מ ויש להוסיפו למחיר הסופי.

השלם את הרישום לקורס ניהול זמן עם מאמן אישי בכיר 1/1 עכשיו, הצטרף להצלחה!