הספר "למכור!" הינו ספר מכירות ללימוד, תרגול ויישום עצמי. הספר יחשוף את הקורא למודל ששת השלבים במכירה המוצלחת ויציע מודל ברור, מקצועי וישים לניהול תהליכי מכירה של כל מוצר, שירות או רעיון בצורה נכונה, מאורגנת ומשכנעת. "למכור!" יסייע לך בארגון המכירה החל משלב ההכנה, יציע כלים ביצירת קשר מקדם מכירה ושכנוע, ייתן כלים ורעיונות לטיפול בהתנגדויות מכירה וכן, לסגירת "המכירה" ולקבלת הפניות נוספות למכירה. "למכור!" הינו ספר ללימודי מכירות ותרגול מקצועי לכל עובד או מנהל, אשר מעצם תפקידו נדרש תכופות למכירה של רעיונות, שירותים, מוצרים ובגיוס שותפים לפרויקטים ויוזמות בצורה מקצועית, משכנעת ומצליחה. הספר "למכור!" מוצע למכירה בקובץ PDF אשר תוכלו להוריד, להדפיס ולתרגל מיד בסוף הרכישה לשימוש אישי בלבד.


  • קטגוריה: ספרים ומוצרים לעובדים ולמנהלים

מחיר:99


קנה עכשיו!

תיאור

.Available also in English, contact here

הספר "למכור!" לניהול המכירה המוצלחת הינו ספר מכירות ללימוד ותרגול עצמי ללימוד מיומנויות וכלים במכירה, טכניקות מכירה ושכנוע ויציע למנהל מסגרת ברורה ומקצועית לניהול המכירה בהצלחה. הספר "למכור!" מלמד את מודל 6 השלבים במכירה המוצלחת החל בשלב ההכנה, דרך שלב יצירת הקשר, איתור הצרכים ללקוח, טיפול בהתנגדויות מכירה, הצגת המוצר וכן, שלב החתימה וסגירת המכירה.

הספר "למכור!" למנהלים הינו כלי יעיל ומקור ידע חובה והכרחי לכל אדם אשר עוסק במכירה והצגה של מוצרים, שירותים או רעיונות ואשר מעוניין להיות בעל הכלים לשכנע, להשפיע ולהצליח יותר. הספר ילווה את המנהל בתהליך המכירה ובמסלול מובנה, ישים ומצליח.

מספר עמודים בספר מכירות: 118

הספר מכירות שלנו יורד בקובץ PDF מיד בסוף הרכישה, לקריאה, תרגול ויישום מיידי. הקובץ מיועד לשימוש אישי בלבד. לרכישת רישיון שימוש למספר משתתפים יש לבחור את מספר העותקים המתאים בשלב הרכישה (בחר/י את מספר המשתתפים בערך ה"כמות" בחנות), כך שכל עותק מהווה רישיון שימוש אחד בלבד ולהדפסת עותק אחד בלבד.

הספר "למכור!" יעניק לקורא כלים ותשובות בנושאים הבאים

  • מהם הממדים החשובים ביותר בתהליך ההכנה למכירה ואשר רוב העובדים והמנהלים לא עושים?
  • כיצד ניתן לנסח מסרים במכירה ללקוחות, צוותים ושותפים לפי סגנונות התקשורת ואיך, לימוד ותרגול סגנונות תקשורת למנהלים יכול להעלות בצורה משמעותית את היקף המכירות שלך?
  • מה המשמעות של "זיהוי הצרכים והרצונות של הלקוח" בתהליך המכירה ואיך לימוד, תרגול ויישום הנושא יכול להכפיל את היקף המכירות שלך? איך המנהל יכול וצריך לזהות את הצורך ולהתאים את המוצרים, השירותים או הרעיונות לצרכים שעלו?
  • על מה חשוב לשים דעת בעת הצגת המוצרים והשירותים שאני מוכר ומה מידת השפעתה של שפת הגוף שלך על סגירת המכירה בהצלחה?
  • מהי "פירמידת המכירה" ואיך היא קשורה לתכנון אסטרטגיות מכירה מקצועיות שיכולה להגדיל משמעותית את היקף המכירות שלך?
  • כיצד נכון לטפל בהתנגדויות מכירה ואיך ניהול התנגדויות הלקוח בצורה מקצועית יכול להגדיל את היקף המכירות בהתאמה?

הספר "למכור!" מרכז במקצועיות ידע וכלים במכירות שפותחו והודרכו במאות שעות הדרכה של קורס מכירות ובאימון אנשי למכירות בהצלחה. הספר ללימודי מכירות כתוב בצורה בהירה, מזמינה ומעוצבת ומשלב תרגולים להעצמת הקוראים העוסקים במכירה וליישום המידע והכלים שהיא מעניקה בשטח.

למי הספר "למכור!"  יכול להתאים?

  • הספר "למכור!" מתאים לצוותי מכירה, שירות או ניהול בכל הדרגים, שכן כולם עוסקים במכירות של מוצרים, שירותים או רעיונות, הן במכירות פרונטאליות והן במכירות טלפוניות.
  • בעלי עסקים או יזמים אשר מעוניינים לקדם את המוצר, השירות או היוזמה שלהם ויכולים ליהנות מכלים יישומיים ב"איך למכור" ובלימוד מודל מקצועי ויישומי למכירה המוצלחת.
  • מנהלים ומובילי עמדה אשר מעוניינים להעצים ולתרגל את יכולות ההצגה והשכנוע שלהם.
  • משתתפים בקורס מכירות, באימון מכירות, בסדנת "פרזנטציה אפקטיבית" , סדנת "סגנונות תקשורת" , קורס למנהלים, עתודה ניהולית, או מנהלים בתכניות פיתוח מנהלים.

דגשים לרכישת הספר ללימודי מכירות שלנו

  • עם ביצוע התשלום באתר יישלח אליך דואר אלקטרוני עם לינק להורדת הספר / חוברת העבודה להורדה מיידית.
  • נשמח לסייע ולתת ותמיכה לאחר קניית הספר, ניתן ליצור קשר לתמיכה.
  • הקניה והשימוש במוצרי החנות בהתאם ובכפוף לתנאי התקנון המפורסמים באתר.
  • ט.ל.ח