מיפוי מסע לקוח כחלק מראיית שירות לקחות אסטרטגית
מסע לקוח הינו עיצוב התהליך האסטרטגי המתקיים בכל מפגש שבין הלקוחות לארגון. ישנה חשיבות גדולה למיפוי מסע הלקוח בארגון – באמצעותו נוכל ללמוד על חוויית הלקוח כבר בשלב החשיפה הראשונית לארגון, התקשורת הראשונה, תהליכי המכירה או השירות והשלבים שלאחר מכן. מיפוי מסע לקוח מאפשר התבוננות מקצועית על התהליכים המובנים בארגון, על שגרות העבודה והניהול, על עבודת הצוות והניהול בין הממשקים וכל אלו ביחס לתפוקות והתוצאות מול הלקוחות.
מיפוי מקצועי של מסע לקוח יכול גם לסייע באיתור הבעיות והאתגרים שבארגון – דרך איפיון התחנות שבהן הלקוחות נוטים "לנטוש", או להביע חוסר שביעות רצון מהארגון, נציגיו או השירותים שצרכו. בסוף הסדנה, המנהלים והעובדים המשתתפים בסדנת מסע לקוח יהיו בעלי תובנות, כלים ומיומנויות לאפשר מסע לקוח מקצועי, אפקטיבי וממוקד הצלחה.
בסדנת "מסע לקוח" נעסוק בנושאים הבאים:
סדנת מיפוי "מסע לקוח" הינה חלק מפיתוח אסטרטגיית מיתוג או סדנת שירות לקוחות והינה הינה סדנת חובה לכל ארגון, מנהלים ועובדים והיא מונחית בכלים יצירתיים, מקוריים וחדשניים ואשר בסופה יהיה למשתתפים הגדרות תפקיד בהירות יותר לצד סל כלים ומיומנויות להעניק ללקוחות חדשים וקיימים מסע לקוח מקצועי ונכון.
משך הסדנה: בין שניים לשלושה חצאי ימים
לקריאה נוספת: