שירות לקוחות הינו קו התקשורת המשמעותי ביותר שבין הארגון ללקוחות הקיימים ושירות לקוחות מקצועי ונכון יחזק את מיתוג הארגון, יחסוך זמן יקר בעיסוק בתלונות לקוחות לא מרוצים וישפיע על היקפי המכירות וקבלת לקוחות חוזרים בהמשך. בסדנת שירות לקוחות ניתן את הכלים לבניית מערך שירות לקוחות מקצועי, ממוקד תוצאות ומוכן שביעות רצון ללקוח בזכות שירות לקוחות מצוין!
קרא עודסדנת ניהול תיקי לקוחות, או ניהול תיקי לקוחות VIP תיתן למנהלי תיק הלקוחות את הרקע, הכלים והמיומנויות לנהל תיקי לקוחות בצורה מקצועית ואשר תסייע בהורדת היקף נטישת הלקוחות, תעניק כלים לשימור לקוחות ולהגדלת היקף המכירות. סדנת ניהול תיקי לקוח עוסקת בין היתר במיומנויות תקשורת אפקטיבית, בכלים לשירות לקוחות מקצועי, שירות מוכר, הגדלת היקף המכירה ומיומנויות טיפול בהתנגדויות כך שהארגון ישמור על לקוחותיו בעזרת מנהלי תיק לקוחות ברמת שביעות רצון גבוהה מאוד.
קרא עודמיפוי מקצועי של מסע לקוח יכול גם לסייע באיתור הבעיות והאתגרים שבארגון – דרך איפיון התחנות שבהן הלקוחות נוטים "לנטוש", או להביע חוסר שביעות רצון מהארגון, נציגיו או השירותים שצרכו. בסוף הסדנה, המנהלים והעובדים המשתתפים בסדנת מסע לקוח יהיו בעלי תובנות, כלים ומיומנויות לאפשר מסע לקוח מקצועי, אפקטיבי וממוקד הצלחה.
קרא עודסדנת שימור לקוחות היא הזדמנות מצוינת ללמוד את כל מה שאתם צריכים לדעת על שימור לקוחות. בסדנה תקבלו כלים מעשיים שיעזרו לכם לשפר את יחסי הלקוחות שלכם, להגדיל את שביעות הרצון של הלקוחות שלכם ולהפחית את נטישת הלקוחות תוך הגדלת האמון שלהם וחיזוק הקשר עם העסק והארגון לשם שימור לקוחות אפקטיבי.
קרא עוד