מהו תחום "המכירה" ואיך לומדים אותו? מהי מכירה מוצלחת? האם יש לה תנאים? ואם כן מהם אותם תנאים? האם יש מאפיינים שיעשו "איש מכירות" לטוב יותר או טוב פחות? ואם כן מהם אותם המאפיינים? ובעיקר – איך ניתן לתרגל זאת בסדנא מעניינת ומרעננת ולערוך הדרכות מכירה בצורה מעניינת ומקורית?
ערכת ההדרכה להנחיית סדנת מכירות מציעה עיסוק ולימוד מעולם המכירות המקצועי. נברר מדוע אנשים קונים, מהן הסיבות שגורמות להם לרכוש מוצר מסוים וכיצד ניתן לקדם מכירה? נעמוד על שיטות מכירה נפוצות וננסה לענות על השאלה האם יש שיטה אחת מוצלחת יותר מהשנייה? מארז הדרכת מכירות המצ"ב כולל בחינה של גישות במכירות, תרגולים והיבטים יישומים במכירה.
תוכן מארז ההדרכה:
חלק א': היכרות עם עולם המכירות
מהי מכירה? מהי קנייה? כיצד יוצרים רווחיות קנייה?
7 הסודות של איש מכירות מצוין.
מודל ההשפעה במכירות.
חלק ב': תכונות איש המכירות, תכונות אישיות שלי?
חלק ג': לימוד ותרגול מודל ההשפעה במכירות בכלים מתודיים מגוונים
חלק ד': טיפול בהתנגדויות
חלק ה': סגירת סדנת המכירות וסיכום הכלים במכירה
נספח הפנייה לסרטונים.
נספח הפנייה לידע נוסף.
נספחים מתודיים.
ערכה זו מומלצת עבור:
יועצים ארגוניים / מנחי קבוצות או מנהלים המעוניינים להנחות סדנא מקצועית בנושא "סדנת מכירות" ומבקשים לתת כלים למכירה, שיפור מכירות וטיפול בהתנגדויות.
מנהלי הדרכה או מנהלי משאבי אנוש המעוניינים להכשיר בקורס מכירות מנהלים, עובדים או צוותי מכירה במיומנויות מכירה, מודלים במכירה ומיומנויות ביצירת קשר.
אנשי מכירות, מנהלי מכירות או אנשי שירות לקוחות לשיפור מיומנויות מכירה.