מונח ה"הקשבה" מדובר רבות בארגונים ובפיתוח מנהלים והוא משקף מצב או פעולה בתקשורת בין מנהל לעובד, בין עובדים ללקוחות ובין ארגון לסביבה שבה הוא עובד. להבדיל ממנהל אשר "שומע", מנהל "מקשיב" ישקף תקשורת אפקטיבית יותר, מעצימה יותר ואשר לצידה בדרך כלל גם תהיינה פעולות או השלכות חיוביות בנושא הנידון.
בסדנת "הקשבה למנהלים" נעסוק בין היתר בנושאים הבאים:
מהו ההבדל בין "לשמוע" ל"להקשיב" ומדוע זה חשוב?
נחקור מקרים בתקשורת בין אישית בארגון בהם הקשבה ותרגול מיומנויות הקשבה היתה יכולה לפתור: קונפליקטים בינאישיים, טיפול בהתנגדויות לקוח, הגדלת היקף מכירות.
נעמוד על רמות הקשבה קו-אקטיביות (CTI) לבין הקשבה אמפתית (סטיבן קובי).
ניתן כלים ומיומנויות לתקשורת אפקטיבית בין המנהלים לעובדים, בין העובדים לעצמם ובין הנציגים ללקוחות.
הסדנה כוללת מגוון סימולציות, תרגולים ודינאמיקה אישית, זוגית וקבוצתית להעברת המסרים בתקשורת בצורה יצירתית, מקורית ובחוויה מהנה!
סדנת הקשבה תוכל לקדם את ההישגים הבאים:
מערכות יחסים טובות יותר בארגון בין סגל הניהול לעובדים
הטמעת איכויות תקשורת טובות יותר בין כלל העובדים והמנהלים
גיבוש הצוותים ויצירת עבודת צוות אפקטיבית ונעימה יותר בארגון.
שיפור הקשבה ללקוחות והבנת צורכיהם.
ירידה בקונפליקטים ובמתחים בין אישיים.
שיפור בתוצאות העסקיות של הארגון ובתקשורת מול הלקוחות.
סדנת הקשבה פותחה ונועדה להנחיית מנהלים בתפקיד, לעובדים ולנציגים לתרגול מיומנויות הקשבה ותקשורת בין אישית אפקטיבית. אנו שמחים גם לבצע התאמות להדרכת כלל העובדים והנציגים בארגון בהתאם לצורך.