סדנת "ניהול השינוי בארגון" לעובדים או למנהלים
תהליך ניהול השינוי בארגון יוצר נטייה טבעית למיקוד ביעד - בתמונה המלאה וזו עלולה לגרום למזער את קיומם של רגשות וחומרים ארגוניים אחרים נלווים לשינוי. על מנת לערוך ולהוביל תהליך "ניהול השינוי" בצורה מאורגנת ומובנית נכון יהיה לקחת בחשבון מספר משתנים מקצועיים וליווי מקצועי למנהלים ולעובדים. בסדנת "ניהול השינוי בארגון למנהלים" נכיר מודל המפרט שישה שלבים המייצגים את 'התחנות' שעובד עובר בפגישתו עם שינוי. המודל שם במרכז חשיבות אבחון הארגון ו/או העובדים ב"סרגל המוכנות לשינוי" כפרמטר משמעותי לתשומת לב כמובילי שינוי על מנת שזה והטמעתו יצליחו, תוך גיוס העובדים והמנהלים בארגון לשינוי הצפוי ויישומו באופן חיובי ומעצים.
בסדנת "ניהול השינוי בארגון" למנהלים אנו עושים שימוש בערכת "להגשים!" למנהלים, לעיצוב והגדרת חזון, יעדים ונקודות מפתח בתהליך השינוי הארגוני.
משך הסדנא: 3-6 שעות
קרא/י במאמרים שפרסמנו בנושא ייעוץ ארגוני או ייעוץ אסטרטגי למנהלים: